вівторок, 10 жовтня 2017 р.

Завдання для І (шкільного) етапу


Завдання для І (шкільного) етапу
Українська мова.6 клас.
1.До названого іменника додайте прикметник, утворений від поданих назв тварин. У дужках вкажіть про кого так кажуть.
Зразок: заяча душа (людина, яка всього боїться).
Сльози, пам’ять, пісня, життя, смерть, зір.
Довідка. Крокодил, собака, лебідь, сокіл, свиня. курка.
2. Поясніть значення слів. Складіть з ними речення.
Лазар.
Лазер.
3. Доповніть текст описом, зберігаючи тип і стиль мовлення.
                           Черемха
На узліссях і по берегах річок найраніше зацвітає черемха. Це зелене й веселе деревце. Весною його вкривають запашні білі квіти...
                                                          (І. Соколов-Микитов).
4. Подані слова передати звукописом. Визначити кількість букв і звуків.
Їзда, швидкість, підзаголовок, переджнивний, дзвінок, фойє, пуща, гомін, п’ятий, дзьоб, кінь, бджола, єдність, віджити, джерело.
5.Відредагуй речення, виправ лексичні помилки, спричинені невдалим слововживанням.
Біг на коньках – мій любимий вид спорту.
Вибачаюсь, яка слідуюча зупинка?
"У мене проїзний білет", – сказав хлопець кондукторші.
Мама купила смачне, солодке печеня.
Мені дали невірний адрес.
6. Уточни одним словом значення омонімів за поданим зразком. З однією парою словосполучень склади речення.
Зразок: захід – іти на захід, важливий захід.
Літні, лютий, мати, коса.
7. Усно. Підготуйте монологічне висловлювання про свою улюблену книгу, використовуючи вставні слова.

Завдання для І (шкільного) етапу
Українська мова. 7 клас.

1.Утвори і запиши просту і складену форму вищого та найвищого ступенів порівняння від поданих прикметників.
Важкий, дужий, товстий. хороший, низький, дорогий.
2. Утворити чоловічі та жіночі імена по батькові.
Олексій, Ігор, Валерій, Григорій, Лука, Ілля, Микола, Роман.
3.Запиши словосполучення, поставивши іменники в дужках в потрібній формі.
Не було (підручник), не вистачає (кілограм), клавіші (рояль), тривалість (політ), директор (завод), під час (урок), переможець (конкурс), у стані (спокій), вісь (глобус), літр (бензин), не поставив (дефіс). площа (прямокутник), читання (текст), артист (балет). колір (прапор).
4. Утвори прикметники додаванням суфікса -ськ-.
Буг, Коломак, Гадяч, Калуш, Париж, Чехія, Рига, Сиваш.
5. Виконати словотвірний розбір слів.
Пролісок, освітити, хмарність, біг, бездарність, кашовар.
6. Провідміняйте числівники:
796; 
52;  
18.

7. Усно . Підготуйте монологічне висловлення на тему: "Знання робить життя красивим".

Немає коментарів:

Дописати коментар