Контрольна робота
з теми «Вступ. Українська література 20-30-х років ХХ століття. Поезія»
(11 клас , профільний рівень) 2 варіант1.Національне відродження України Тичина оспівав у творі :
А. «На майдані» В. «Арфами, арфами…»
Б. «Золотий гомін» Г. «Одчиняйте двері…»
2. Перша збірка поезій Тичини має назву :
А. «Замість сонетів і октав» В. «Сонячні кларнети»
Б. «Вітер з України» Г. «Плуг»
3.Твір «Пам’яті тридцяти» за жанром це :
А.Медитація В.Вірш-реквієм
Б.Балада Г.Вірш-епітафія.
4.До мариністичної лірики належить вірш Плужника
А. «Вчись у природи творчого спокою» В. «Ніч…А човен як срібний птах»
Б. «Блакитний безумець» Г. «Для вас, історики майбутні»
5.Установіть відповідність:
А.Повторення однакових приголосних звуків у рядку чи строфі, що надає рядку благозвучності, підсилює музичність.
Б.Повторення однакових висловів, слів чи звукових сполучень у кінці віршових рядків або строф з метою посилення виразності й музичності.
В.Використання слів, зокрема й вигуків, фонетично близьких до природних звуків.
Г.Повторення однакових або подібних за звучанням приголосних звуків у віршовому рядку чи строфі для підсилення звукової або інтонаційної виразності.
Д.Повторення окремих слів чи словосполучень на початку віршових рядків, строф чи речень.
1.Асонанс. 2.Алітерація. 3.Анафора. 4.Епіфора.
6.Установіть відповідність:
А. …скрізь поточки, як дзвіночки, жайворон, як золотий…
Б.Розбиті ніжні вороги - (Мармуровим муром…)
В. Ви знаєте, як липа шелестить ?
Г.Не дивися так привітно, яблуневоцвітно.
Д.Йде весна, запашна, квітами, перлами закосичена.
1.Метафора. 2.Порівняння. 3.Алітерація. 4.Неологізм.
7.Прочитайте уривок з вірша «Так ніхто не кохав» :
Дише тихо і легко в синяву вона,
Простягає до зір свої руки…
В день такий на землі розцвітає весна
І тремтить од солодкої муки.
Твір написаний віршовим розміром:
А.Ямбом Б.Дактилем В.Анапестом. Г.Хореєм Д.Амфібрахієм
8.Дайте розгорнуту відповідь на запитання :
Хто із митців розпочав літературну дискусію,якими творами, скільки вона тривала і як позначилась на розвиткові літературного процесу 20-30-х років ХХ століття ?
9.Дайте розгорнуту відповідь на запитання:
Хто належав до «київських неокласиків», які творчі ідеали вони
відстоювали ?
10-12. Напишіть твір - мініатюру за однією з тем :
«Спадщина «розстріляного відродження» - то важлива, цікава й трагічна сторінка нашої культури».
«Вірші Тичини, Рильського, Сосюри – шедеври світової літератури».
10-12. Напишіть твір - мініатюру за однією з тем :
«Спадщина «розстріляного відродження» - то важлива, цікава й трагічна сторінка нашої культури».
«Вірші Тичини, Рильського, Сосюри – шедеври світової літератури».
Немає коментарів:
Дописати коментар