Варіант №2
1. Є.Маланюк
дав назву літературній групі:
А МУР
Б «Слово»
В «Празька школа»
Г «Танк»
2. У строфі
з поезії Є. Маланюка
Вже кров` ю кленів перші рани
Позначив вересень в лісах.
Крізь туск, крізь ранішні тумани,
День хилиться , від сонця п` яний,
І на осонні – загаса
3. Вкажіть,
хто з героїв І. Багряного вважає, що «ліпше вмирати, біжучи, ніж жити ,
гниючи»:
А Андрій Чумак
Б Максим Колот
В Григорій Многогрішний
Г Роман Пелех
4. Слова
Але більше за все на світі любив я
музику. Коли б спитав мене хто-небудь, яку я музику любив у ранньому дитинстві,
який інструмент, яких музик, я б сказав, що більш за все я любив слухати
клепання коси..
Належать персонажу твору О. Довженка:
А Лаврінові Запорожцю
Б батькові Сашка
В Сашкові
Г Івану Орлюку.
5. У кіноповісті
« Україна в огні» портрет однієї героїні зображено двічі на початку твору:
Вона не була звичайною дівчиною. Вона була
красива і чепурна…
Та у фіналі:
Вона була вже не красива, не молода, не
чорнява. У неї було сиве волосся і брудні, вимучені руки, з усіма слідами
холоду, голоду, лісу, байраків, земляних ям і нужди. Так О. Довженко пише про:
А Христю
Б Олесю
В Тетяну Запорожчиху
Г Мотрю Левчиху.
6. Вислів
про О. Довженка
… в усьому поет, і це його виділяє
з-поміж багатьох як митця. Він поет у думанні, у барвах, у зображенні характеру
людини, у погляді на природу, на комаху, на квітку..
А П. Загребельному
Б М. Стельмаху
В О. Гончару
Г Ю. Мушкетику
7. Проаналізуйте
образи Олесі та Христі з кіноповісті О. Довженка «Україна в огні».
8. Подумайте
, чому І. Багряний дає головному герою роману
«Тигролови» прізвище відомої історичної особи козацької доби.
9. Визначте
проблематику кіноповісті «Зачарована
Десна».
Варіант №3
1.Тропи
«в солодкім полоні», «п` ю
солодкий біль я» з поезії Є. Маланюка « Один вечір» - це:
А метафора
Б метонімія
В порівняння
Г оксиморон
2.У двох перших рядках фрагмента з поезії Є. Маланюка
Руїна.Руїна.Як фатум, як вирок.
Назавше. Навіки. Крізь вир поколінь.
І жодного сенсу, і жодної міри
На тричі покараній клятій землі… поєднано такі поетичні
фігури :
А безсполучниковість, градацію
Б багатосполучниковість, градацію
В риторичне запитання, безсполучниковість
Г градацію, поетичний паралелізм
3.Вкажіть, з якого приводу з` їхалися додому діти Лавріна
Запорожця, героя кіноповісті О. Довженка « Україна в огні» :
А день народження
Лавріна
Б у відпустку
В весілля сестри Олесі
Г 55-ліття матері
4.Авторський відступ
Коли ж обертаюсь я
часом до криниці, з якої пив воду, і до моєї білої привітної хатини і посилаю
їм у далеке минуле своє благословення, я роблю ту лише «помилку», яку роблять і
робитимуть, скільки й світ стоятиме, душі народні живі всіх епох і народів,
згадуючи про незабутні чари дитинства…
Є у творі О. Довженка:
А «Україна в огні»
Б «Зачарована Десна»
В «Повість полум` яних літ»
Г «Арсенал»
5. Про твір І. Багряного «Тигролови» словами
… типовий західноєвропейський або навіть американський
пригодницький роман… Перенесення цього жанру в українську літературу, поєднання
його з українською войовничою ідеологією – річ дуже добра і варта навіть
наслідування. Передусім – з виховного погляду.. Відгукнувся:
А Ю. Шерех
Б Г. Костюк
В У. Самчук
Г І. Качуровський
6. В уривку з поезії Є. Маланюка
Все, що має статися, вже сталось.
День тверезий. Праця з-під ярма.
Чи ж почую, як щоденний галас
Перетне архангельська сурма?
Визначте тип римування:
А перехресне
Б кільцеве
В парне
7. З` ясуйте, чому О. Довженко в кіноповісті «Україна в огні»
показав найскладніший період війни, а не переможний наступ військ?
8. Поясніть, чому Є. Маланюка називають «імператором
залізних строф».
9. Простежте як поводиться Лаврін Запорожець в окупації.
Визначте, чому він погоджується стати старостою ( кіноповість О. Довженка «Україна
в огні»).
Немає коментарів:
Дописати коментар