середа, 11 жовтня 2017 р.

Самостійна робота «Синтаксис». 11 КЛАС

Самостійна робота «Синтаксис»
1 варіант
1 Випишіть словосполучення: 1. Приготуватися до зустрічі 2. Протягом місяця 3. Розпускаються бруньки 4 Хмарний день 5. Пливемо за течією 6. Троянди й виноград 7. Понад берегом 8. Палити заборонено 9. Вздовж лану 10. Будемо поспішати
2 Визначте, яке з речень є : А) означено-особовим Б) неозначено-особовим В) узагальнено-особовимГ) безособовим Г)називним
1.     Вік живи, вік учись 2. Кругом поставили своїх 3. Спека і тиша 4. Капає з стріх 5. За всіх скажу, за всіх переболію…
3 Знайдіть слова, в яких допущено граматичні помилки. Поставте їх у належній формі.
1.     Група студентів організували мітинг. 2. Я із сестрою влітку їздили до Карпат.3 Ряд відомих музикантів, співаків, акторів виступав на цьому концерті. 4. Більшість людей підтримують ідеї мирного співіснування народів на землі. 5. Хотілося б , щоб Ви виступив у нас на зборах.

2 варіант
1.      До поданих словосполучень доберіть синонімічні.
1.     Шовкова сукня 2. Братова шапка 3. Березове листя 4. Фаянсовий посуд 5. Плавальний басейн 6. Зоряне небо 7. Північний вітер 8. Синьоока дівчина.
2 З»ясуйте, яке речення є: А) двоскладним Б) односкладним В) поширеним Г) непоширеним Г) простим Д) складним.
1.     Зима лежить сувора, срібнолика, шле забуття дібровам і землі 2. Зажурився й старий січовик. 3. Не їсть , не спить 4. Чебрецем війнуло з поля 5. По обидва береги зелені лужки, а по лужках зеленіють рідкі садки.
3 Вкажіть спр з підрядним : А)означальним Б) З»ясувальним В) місця Г)часу Г) ступеня і способу дії Д) порівняльним Е) причини Є) мети Ж) умовним З) допустовим И) наслідковим
1.     Люблю людей землі моєї, бо й я землі моєї син 2. Нове поспіє жито там, де бою билася луна 3. Досить холодно, так що ми топимо вже грубки 4. Хоч була осінь, а день видався теплий, погожий 5. З ревнивою пильністю стежив  Маковей за Чернишем, який, задумавшись, сидів проти нього 6. Благословен, хто викопав криницю.






3 варіант
1 Визначте такі члени речення :
1.     А) підмет: Чотири літа пролетіло.
2.     Б) присудок : Ніч видалась темнішою.
3.     В) означення За двадцятьма мостами сивий Дніпро встає.
4.     Г) додаток: Я машинально зриваю цвіт яблуні.
5.     Г) Понад ставом увечері шепчуться осоки.
2  Вкажіть речення з : А) відокремленими означеннями; Б) відокремленими прикладками; В) відокремленими обставинами.
1 Недовго думаючи, Мирослава пустилася на ту кладку 2 Рибалка, жвавий дід, відкрив ворота нам 3 Дівчата йдуть співаючи з ланів 4. Місячним сяйвом залиті, мріють сади.
3  Перебудуйте подане речення з прямою мовою на: А) речення з непрямою мовою  Б) речення з вставними словами В) просте речення з додатками, що виражають тему чужого мовлення.

 Наші знайомі повідомили : « З сьогоднішнього дня розпочинає в Києві свої виступи Кубанський козацький хор».

Немає коментарів:

Дописати коментар